úterý 3. února 2015

O admince blogu

Na začátek tedy nějaké ty základní informace. Jmenuje se Kristýna, ale většinou mi říkají Týna, Týnuše, Kiki či Kristi. Narodila jsem se před 18-ti lety v jednom menším městě. Vzhledově jsem menší člověk, mám delší hnědé vlasy, tmavší modré oči. Hodně lidí říká, že mi oči mění odstíny modré podle nálady, ale já to nikdy neviděla, tak nevím. Mám bratra, se kterým se samozřejmě jako správný sourozenci nesnášíme, ale dala bych za něj svůj život. A jestli to někoho natolik zajímá, mám i přítele. Studuji třetím rokem střední zdravotnickou školu. Mým snem je stát se psycholožkou. Také bych ale ráda pracovala i jako hipoložka v lázních u dětí.

Co se týče mých zájmů, mám jich opravdu nepřeberné množství. Největší zájem asi tvoří jezdectví, četba, tvoření grafiky, různá práce s počítačem, metalovou hudbu, trávení času s kamarády a rodinou či různé tvoření, ať už literární, či úmělecké. Co se týče četby, je to jeden ze zájmu, který tvoří většinu mého času. Miluji také seriály Doctor Who a Primeval. Jsem hrdý Whovian. Můj nejoblibenější Doktor je desátý a nejoblibenější společnice je Rose a Amy. Seriál vřele doporučuji shlédnout. Též jsem menší závisláček na hru zvanou World of Warcraft. Blogů jsem měla za svoji blogovou kariéru opravdu hodně, troufla bych si říct kolem stovky ( důkaz je množství toplistů, které mi pravidelně chodí ze smazaných blogů). Většina mi ale dlouho nevydržela. Nejdéle mi vydržel koňský blog s přezdívkou Amy a tento blog, dokud jsem ho nesmazala a neobnovila.

Díky internetu jsem získala spousta přátel i nepřátel. Čas vždy ukázal, kdo za něco stojí a nepodkopne Vám nohy. Je smutné, že jsem narazila i na ty, co se tvářili jako kamarádi a pak se z nich vyklubalo něco, co mě zklamalo. Ale díky nim člověk získá životní zkušenosti, které se mu uplatní v životě. Zastávám názor, že realita je důležitější než virtualita. Hodně často se také dostávám do sporu s různými lidmi. Mám jednu takovou vlastnost, která hodně lidem vadí. Jsem moc upřímná a je mi celkově jedno, kdo si o mě co myslí. Mám své pevně dané názory, se kterými většina lidí nepohne a nedělá mi problém říct někomu do očí, co si o něm myslím. Nezastírám, že mě to nikdy nedostalo do problémů ... ale vždy jsem přežila. Ale vždy mě naštvě, když někdo odmítá přijmout, že existuje i jiný názor než ten jejich. Ráda lidem pomáhám, ale oni to berou jako tu nejhorší kritiku. To je ale jejich věc, když si nenechají pomoct, pak já se nebudu obtěžovat že?


0 komentářů:

Okomentovat